Få kommunen som kunde – infomøde 24/11

Få kommunen som kunde – infomøde 24/11

  • 0
  • 8. november 2022

Kære virksomhed

Vil du udvide din kundekreds og få Norddjurs Kommune som kunde?

Så kom til infomøde 24/11, få en snak med kommunens medarbejdere indenfor erhverv, indkøb, ejendomsafdeling mv. og hør hvordan du kan tilføje Norddjurs Kommune til kundekartoteket og udbygge det lokale samarbejde
Til mødet bliver du klogere på anlægsopgaver, som du kan byde ind på i 2023, nye udbud som er undervejs, ligesom du kan indgå i dialog omkring Norddjurs Kommunes projekter og indkøbspolitik.

Tid og sted:
Torsdag den 24. november klokken 17.00 – 19.00 på Auning Kro, Torvegade 12, 8963 Auning

Tilmelding:
Af hensyn til forplejning tilmeld senest den 16. november på indkoeb@norddjurs.dk
Ved spørgsmål ring til Udbudskonsulent Amalie Jacobsen Uldbæk på 8959 3301.